Μέρα 21η: Aπό την Πύλο στην Καρδαμύλη, με στάση στον Φοινικούντα

Το ξημέρωμα της 21ης μέρας μας βρίσκει στο λιμάνι της Πύλου. Έχει προηγηθεί η δυσκολότερη μέρα του ταξιδιού λόγω ζέστης και πολλών χιλιομέτρων αλλά μια νεα μέρα είναι μπροστά μας. To προηγούμενο βράδυ λόγω της ταλαιπωρίας, ήμασταν κάπως αλλά το ξεκίνημα μιας νέας εβδομάδας (κοιτούσαμε τα κινητά να δούμε τη μέρα έχουμε) μας βρίσκει και πάλι σε καλή κατάσταση με όρεξη για νέες εξερευνήσεις.

Διαβάστε εδώ το προηγούμενο άρθρο του Road Trip ” Καταρράκτες Πολυλιμνίου – Βοϊδοκοιλιά – Πύλος”

H διαδρομή

Μιας και η ζέστη άρχισε να γίνεται ανυπόφορη και η Αναστασία ζητούσε συνεχώς θάλασσα η οποία πλέον ήταν δίπλα μας, φεύγοντας από την Πύλο, πήγαμε στην Μεθώνη για καφέ κι έπειτα για μπάνιο στη φανταστική παραλία του Φοινικούντα. Στη συνέχεια πήγαμε στην Καλαμάτα να βγάλουμε χρήματα  και αφού άρχισε να βραδιάζει ψάχναμε το στίγμα που μας είχε δώσει φίλος μοτοσυκλετιστής, φανατικός φίλος το free-camping για να διανυκτερεύσουμε το βράδυ. Τελικά δε μας άρεσε και πολύ το μέρος. Οπότε τι να κάνουμε, τι να κάνουμε. Συσκέψεις επί συσκέψεων. Όχι να κάτσουμε, όχι να φύγουμε. Ξεκινήσαμε για 1 ώρα επιπλέον οδήγηση για να την παραδεισένια Καρδαμύλη.

Φοινικούντας

Η Φοινικούντα είναι ένα όμορφο και ήσυχο παραθαλάσσιο τουριστικό θέρετρο της Μεσσηνίας. Βρίσκεται στο νοτιοδυτικό της άκρο στα μέσα περίπου της διαδρομής που ενώνει τις καστροπολιτείες της Κορώνης και της Μεθώνης. Απέχει 70 χλμ από την Καλαμάτα και μπορεί να αποτελέσει βάση για πολλές κοντινές εξορμήσεις.

Η αμμουδιά είναι φανταστική με πολύ ψιλό βοτσαλάκι, το νερό ρηχό και καθαρό, ιδανικό για παιδιά, για πρώτη φορά στο ταξίδι μας μείναμε τόσες πολλές ώρες στην παραλία.

Στην παραλία του Φοινικούντα

Έπειτα  από μια πολύ όμορφη διαδρομή στη Μεσσηνιακή χερσόνησο , σε ορεινά σχετικά χωριά, όπου επιτέλους βρήκαμε πηγές με νερό και εφοδιάσαμε τα παγούρια μας, φτάσαμε στην Καλαμάτα. Κάναμε μια μικρή στάση να βγάλουμε χρήματα και συνεχίσαμε να βρούμε το στίγμα που μας είχε δώσει ο φίλος.

Το στίγμα του φίλου Ηλία στο παραθαλλάσιο μέρος της Μικρής Μαντινείας δεν ήταν αυτό ακριβώς που ζητούσαμε. Οπότε φύγαμε με προορισμό την Καρδαμύλη. Περάσαμε πολλά ξενοδοχεία, γενικά πολύ κίνηση σε όλα τα παράλια, ανεβήκαμε βουνά, χωριά, Σωτηριάνικα, Κάμπος, Προσήλιο. Τα πρώτα χαρακτηριστικά Μανιάτικα κτίσματα άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση τους. Ήμασταν στην Δυτική Μεσσηνιακή Μάνη.

Ο δρόμος κατηφορίζει. Παντού το γαλάζιο της θάλασσας. Μια χούφτα σπίτια από μακριά άρχισαν να ξεπροβάλλουν. Είναι η Καρδαμύλη. Το παραδεισένιο αυτό μέρος που τόσο αγαπήσαμε. Εκεί κάναμε και μια από τις πιο ωραίες μιας διανυκτερεύσεις.

Στην παραλία της Καρδαμύλης

Βρήκαμε γρήγορα κι εύκολα μια τέλεια καβάντζα δίπλα στη θάλασσα. Στο λεπτό έρχεται και παρκάρει δίπλα μας μια οικογένεια Γάλλων που λατρεύουν την Ελλάδα. 3η συνεχόμενη χρονιά στη χώρα μας.

Ούτε τη σκηνή ανοίξαμε. Κατευθείαν μαγείρεμα. Το μενού λέει μπριζόλες(συγνώμη βίγκαν). Φαγητό, κρασάκι και ύπνος δίπλα από τον χαλαρωτικό ήχο της θάλασσας. Είμαστε στη Μάνη. Είμαστε στη Καρδαμύλη.

Όλο το ταξίδι μας

Διαβάστε για το σκεπτικό του ταξιδιού μας

Διαβάστε για την 1η μέρα του ταξιδιού μας ” Αετομηλίτσα “

Διαβάστε για την 2η μέρα του ταξιδιού μας ” Πύρσόγιαννη”

Διαβάστε για την 3η μέρα του ταξιδιού μας ” Κόνιτσα, Πηγές Βελλάς, Κήποι “

Διαβάστε για την 4η μέρα του ταξιδιού μας ” Οδηγώντας στα Ζαγοροχώρια “

Διαβάστε για την 5η-6η-7η μέρα του ταξιδιού μας ” Βοβούσα-Το παραμυθένιο χωριό της Ηπείρου “

Διαβάστε για την 8η μέρα του ταξιδιού μας ” Στις μαρτυρικές Λιγκιάδες Ιωαννίνων “

Διαβάστε για την 9η μέρα του ταξιδιού μας ” Περιπλανώμενοι στην Ήπειρο “

Διαβάστε για την 10η μέρα του ταξιδιού μας ” Έτσι ξαφνικά “

Διαβάστε για την 11η-12η μέρα του ταξιδιού μας ” Καναλάκι – Αχέρωντας – Λούτσα “

Διαβάστε για την 13η μέρα του ταξιδιού μας ” Κορωνησία – Το ψαροχώρι που επιπλέει στο νερό “

Διαβάστε για την 14η-15η μέρα του ταξιδιού μας ” Είχαμε ανάγκη από μια Πάτρα “

Διαβάστε για την 16η-17η μέρα του ταξιδιού μας ” Η Ελαία και η καρέτα-καρέτα “

Διαβάστε για την 18 μέρα του ταξιδιού μας ” Καταρράκτες Νέδας, Ναός Επίκουρου, ποταμός Λούσιος “

Διαβάστε για την 19η μέρα του ταξιδιού μας ” Στεμνίτσα, Δημητσάνα, Βυτίνα και ύπνο σε μοναστήρι “

Διαβάστε για την 20η μέρα του ταξιδιού μας ” Καταρράκτες Πολυλιμνίου, Βοιδοκοιλιά, Πύλος “

Διαβάστε για την 21η μέρα του ταξιδιού μας “Από την Πύλο στην Καρδαμύλη με στάση στον Φοινικούντα “

Διαβάστε για την 22η μέρα του ταξιδιού μας ” Μπαίνουμε στη Μάνη “

Διαβάστε εδώ για την 23η μέρα του ταξιδιού μας ” Μάνη Μάνη tour “

Διαβάστε εδώ για την 24η μέρα του ταξιδιού μας ” Μαγευτική Ελαφόνησος “

Διαβάστε εδώ για την 25η μέρα του ταξιδιού μας ” Μονεμβασιά είσαι μια κούκλα “

Διαβάστε εδώ για την 26η μέρα του ταξιδιού μας ” Ζαρούχλα, Λίμνη Τσιβλού και λίγο Αθήνα “

Διαβάστε εδώ για την 27η μέρα του ταξιδιού μας ” Η μοναδική Παύλιανη “

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Would love your thoughts, please comment.x