Μέρα 11η-12η: Καναλάκι-Aχέρωντας-Λούτσα

Φτάνουμε στο Καναλάκι

Μετά από μια σχετικά ήρεμη μέρα που τη βγάλαμε σε μια από τις ωραιότερες παραλίες της Ελλάδος, Παρασκευή βραδάκι φτάνουμε στο Καναλάκι. Το Καναλάκι είναι μια εμπορική κωμόπολη του Νομού Πρεβέζης και αποτελεί έδρα του Δήμου Πάργας. Λίγα χιλιόμετρα από τη θάλασσα, δέκα λεπτά οδήγησης από τον μαγευτικό ποταμό Αχέροντα, μπορεί να αποτελέσει αφετηρία για πολλές τριγύρω εξορμήσεις. Και τι δε βρίσκεις στο Καναλάκι. Ξεκινάς από  Δ.Ο.Υ, Κεπ και Αστυνομικό Τμήμα και καταλήγεις στον καλύτερο φούρνο της περιοχής με πεντανόστιμες αρτολιχουδιές. Στο περίφημο Φούρνο Κωστούλα.   Αν βρεθείτε στην περιοχή αξίζει σίγουρα την επίσκεψη σας.

Εκεί λοιπόν θα μας φιλοξενούσαν δυο πολύ καλοί φίλοι, ο Σταύρος και η Γωγώ. Ναι καλά καταλάβατε. Ο φούρνος που προανέφερα είναι η οικογενειακή επιχείρηση που διατηρεί  ο Σταύρος μαζί με τους δικούς του.

Έτοιμοι  λοιπόν για ένα σούπερ διήμερο, πρώτη φορά στο ταξίδι μας ως φιλοξενούμενοι μετά από 10 μέρες στους δρόμους.

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε το προηγούμενο μας άρθρο: Έτσι ξαφνικά

Ως το Σάββατο το απόγευμα ο χρόνος με τα παιδιά πέρασε με κουβεντούλα, φαγητό και αλκοόλ. Βάλαμε το πλυντήριο μας γιατί σε λίγο δε θα είχαμε ρούχα να φορέσουμε, κάναμε μια βόλτα στο Καναλάκι, γευτήκαμε τις λιχουδιές από τον Φούρνο του Σταύρου και νωρίς το απόγευμα αναχωρήσαμε για Αχέρωντα. Αααα κάναμε και μπάνιο. Mε σαμπουάν κανονικά. Τρεις μέρες άπλυτοι. Αχ τι ωραία αίσθηση!!!

Σαββατόβραδο στις όχθες του Αχέρωντα

Νωρίς το απόγευμα του Σαββάτου πήγαμε στις όχθες του Αχέρωντα για καφεδάκι. Σε απόσταση 2χλμ από το χωριό Γλυκή βρίσκονται οι Πηγές του Αχέρωντα.

Με τα πλατάνια της περιοχής να χαρίζουν τη δροσιά τους και τη σκιά τους, το τοπίο στην περιοχή είναι μαγευτικό. Στις όχθες του ποταμού βρίσκονται καφετέριες, εστιατόρια και η αφετηρία δύο μονοπατιών, τα οποία οδηγούν στις πηγές του Αχέροντα μέσα από ένα καταπράσινο τοπίο.

Μια σταγόνα δροσιάς στον Αχέρωντα

Δίπλα στον Αχέρωντα

Πέρα από τα μονοπάτια που μαγνητίζουν το ενδιαφέρον πεζοπόρων και ορειβατών, η δραστηριότητα είναι πλούσια και στο ποτάμι, όπου οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν καγιάκ αλλά και ιππασία. Στην περιοχή βρίσκονται και γραφικές εκκλησίες και ξωκλήσια, όπως του Αγίου Δονάτου. Λίγο πιο μακριά, βρίσκεται και το ιστορικό Σούλι και οι νερόμυλοι του.

Εμείς δε κάναμε κάποια δραστηριότητα γιατί είχε περάσει η ώρα, βουτήξαμε στο παγωμένο νερό του ποταμού, ήπιαμε τον καφέ μας και με το που άρχισε να σουρουπώνει και να αραιώνει ο κόσμος, βρήκαμε μια όμορφη καβάντζα στις όχθες του Αχέρωντα και πήγαμε με τα παιδιά να στήσουμε τις σκηνές μας και να ετοιμάσουμε την ψησταριά μας.  Θα περνούσαμε το βράδυ δίπλα στο ποτάμι, με ωραία παρέα, φαγητό και κρασάκι. Ήταν μια υπέροχη  βραδιά.

Με Γωγώ και Σταύρο δίπλα στον Αχέροντα

Αξέχαστη διανυκτέρευση δίπλα στο ποτάμι
Διανυκτέρευση δίπλα στο ποτάμι

Ξύπνημα δίπλα στο ποτάμι

Ξυπνήσαμε νωρίς. Άλλη αίσθηση ο ύπνος δίπλα στο ποτάμι. Η βραδιά ήταν υπέροχη και ο ουρανός μαγικός. Ήπιαμε τον καφέ μας, πήραμε πρωινό και φύγαμε για Καναλάκι. Πήγαμε να πάρουμε τα πράγματα μας, έπειτα ο Σταύρος κανόνισε να πάρουμε μαζί μας τις τέλειες αρτοδημιουργίες του και αφού βγήκαμε μια αναμνηστική φωτογραφία φύγαμε για θάλασσα.

Η στιγμή του αποχαιρετισμού

Τα παιδιά μας πήγαν στη Λούτσα. Μια από τις ωραιότερες παραλίες της Ηπείρου. Αν βρεθείτε προς τα εκεί μη ξεχάσετε να την επισκεφτείτε. Περάσαμε στην μαγευτική αμμουδιά της Λούτσας όλη τη μέρα ως αργά το απόγευμα. Η απόλυτη ευτυχία για την Αναστασία που λατρεύει τη θάλασσα.

Άρχισε να νυχτώνει και κάπου εδώ οι δρόμοι μας χωρίζουν. Είναι Κυριακή απόγευμα και μεις πρέπει να συνεχίσουμε το ταξίδι. Περάσαμε δυο πολύ ωραίες μέρες με την Γωγώ και τον Σταύρο. Τους υποσχεθήκαμε ανάλογη φιλοξενία και τους αποχαιρετίσαμε με ανάμεικτα συναισθήματα.

Επόμενος σταθμός; Kορωνησία. Ένα μέρος που δε το ξέραμε καν αλλά ναι. Έχει η Ελλάδα και τέτοια μέρη. Υπομονή και θα δείτε περί τίνος πρόκειται.

Όλο το ταξίδι μας

Διαβάστε για το σκεπτικό του ταξιδιού μας

Διαβάστε για την 1η μέρα του ταξιδιού μας ” Αετομηλίτσα “

Διαβάστε για την 2η μέρα του ταξιδιού μας ” Πύρσόγιαννη”

Διαβάστε για την 3η μέρα του ταξιδιού μας ” Κόνιτσα, Πηγές Βελλάς, Κήποι “

Διαβάστε για την 4η μέρα του ταξιδιού μας ” Οδηγώντας στα Ζαγοροχώρια “

Διαβάστε για την 5η-6η-7η μέρα του ταξιδιού μας ” Βοβούσα-Το παραμυθένιο χωριό της Ηπείρου “

Διαβάστε για την 8η μέρα του ταξιδιού μας ” Στις μαρτυρικές Λιγκιάδες Ιωαννίνων “

Διαβάστε για την 9η μέρα του ταξιδιού μας ” Περιπλανώμενοι στην Ήπειρο “

Διαβάστε για την 10η μέρα του ταξιδιού μας ” Έτσι ξαφνικά “

Διαβάστε για την 11η-12η μέρα του ταξιδιού μας ” Καναλάκι – Αχέρωντας – Λούτσα “

Διαβάστε για την 13η μέρα του ταξιδιού μας ” Κορωνησία – Το ψαροχώρι που επιπλέει στο νερό “

Διαβάστε για την 14η-15η μέρα του ταξιδιού μας ” Είχαμε ανάγκη από μια Πάτρα “

Διαβάστε για την 16η-17η μέρα του ταξιδιού μας ” Η Ελαία και η καρέτα-καρέτα “

Διαβάστε για την 18 μέρα του ταξιδιού μας ” Καταρράκτες Νέδας, Ναός Επίκουρου, ποταμός Λούσιος “

Διαβάστε για την 19η μέρα του ταξιδιού μας ” Στεμνίτσα, Δημητσάνα, Βυτίνα και ύπνο σε μοναστήρι “

Διαβάστε για την 20η μέρα του ταξιδιού μας ” Καταρράκτες Πολυλιμνίου, Βοιδοκοιλιά, Πύλος “

Διαβάστε για την 21η μέρα του ταξιδιού μας “Από την Πύλο στην Καρδαμύλη με στάση στον Φοινικούντα “

Διαβάστε για την 22η μέρα του ταξιδιού μας ” Μπαίνουμε στη Μάνη “

Διαβάστε εδώ για την 23η μέρα του ταξιδιού μας ” Μάνη Μάνη tour “

Διαβάστε εδώ για την 24η μέρα του ταξιδιού μας ” Μαγευτική Ελαφόνησος “

Διαβάστε εδώ για την 25η μέρα του ταξιδιού μας ” Μονεμβασιά είσαι μια κούκλα “

Διαβάστε εδώ για την 26η μέρα του ταξιδιού μας ” Ζαρούχλα, Λίμνη Τσιβλού και λίγο Αθήνα “

Διαβάστε εδώ για την 27η μέρα του ταξιδιού μας ” Η μοναδική Παύλιανη “

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Would love your thoughts, please comment.x