Μέρα 20η: Καταρράκτες Πολυλιμνίου – Βοϊδοκοιλιά – Πύλος

Μετά από το πιο ήσυχο βράδυ του ταξιδιού μας στην αυλή του μοναστηριού της Κερνίτσης και αφού ξημέρωσε μια πολύ όμορφη μέρα, ήρθε η ώρα να ξαναπιάσουμε θάλασσα. Η περιήγηση μας στην Ορεινή Αρκαδία, στους Καταρράκτες της Νέδας και στο Ναό του Επίκουρου ήταν κάτι περισσότερο από όμορφη. Ακολουθούν οι Καταρράκτες Πολυλιμνίου, η Βοϊδοκοιλιά και η Πύλος.

Διαβάστε εδώ για το προηγούμενο άρθρο του Road Trip “Στεμνίτσα, Δημητσάνα, Βυτίνα και ύπνο σε μοναστήρι.

Φύγαμε για Πολυλίμνιο

Φεύγουμε λοιπόν από το μοναστήρι λίγο έξω από τη Βυτίνα με προορισμό μια από τις ωραιότερες παραλίες της Ελλάδας, την Βοϊδοκοιλιά. Νωρίτερα όμως θα επισκεφτούμε τους Καταρράκτες του Πολυλιμνίου λίγο έξω από την Καλαμάτα με μια μικρή παράκαμψη από το δρόμο μας. Βγαίνουμε από τη Βυτίνα στην Εθνική Αθηνών-Τρίπολης, ακολουθούμε τον Α7 αυτοκινητόδρομο για Καλαμάτα  και σε λίγα χιλιόμετρα συναντάμε πινακίδα για Καταρράκτες Πολυλιμνίου αριστερά. Περνάμε το χωριό Χαραυγή και πιάνουμε χωματόδρομο. Σ’ ένα ανοργάνωτο χώρο, ας το πούμε πάρκινγκ, αφήνουμε το αυτοκίνητο μας και ξεκινάμε μια μικρή πεζοπορία 10 περίπου λεπτών. Η ζέστη εν το μεταξύ άρχισε να γίνεται ανυπόφορη.

Καταρράκτες Πολυλιμνίου

Δίπλα στο πάρκινγκ υπάρχει καφέ. Καλό είναι να εφοδιαστείτε με νερό και να φοράτε αθλητικά παπούτσια. Σε 10΄ λεπτά όπως είπα βρισκόμαστε στο ποτάμι. Από εκεί δεξιά, προσεκτικά γιατί οι πέτρες γλυστρούσαν και σε 15 επιπλέον περίπου λεπτά φτάνουμε σ’ ένα μαγευτικό τοπίο σαν παραμύθι. Γαλαζοπράσινα νερά, μια υπέροχη λίμνη κι ένας ορμητικός καταρράκτης συνθέτουν ένα μοναδικό σκηνικό. Το νερό είναι  δροσερό και πεντακάθαρο. Αξίζει μια αναζωογονητική βουτιά.

Όσο νωρίτερα επισκεφτείτε τη λίμνη μέσα στο καλοκαίρι, τόσο περισσότερο νερό θα έχει αλλά και λιγότερο κόσμο. Αν βρεθείτε στην περιοχή είναι από τα must μέρη.

Ολοταχώς για Βοϊδοκοιλιά

Μετά από μια υπέροχη βουτιά  φεύγουμε για την περίφημη Βοϊδοκοιλιά της Πύλου. Είναι σίγουρα η διασημότερη παραλία της Μεσσηνίας και μια από τις καλύτερες στην Ελλάδα. Βρίσκεται δίπλα στη λιμνοθάλασσα της Γιάλοβας, 10 περίπου χλμ από την Πύλο. Ένας κολπίσκος μοναδικής φυσικής ομορφιάς με χαμηλή βλάστηση τριγύρω, καυτή ψιλή αμμουδιά και μια θάλασσα ιδανική για μικρά παιδιά. Ανήκει στην προστατευόμενη ζώνη του Natura 2000 κι αυτός είναι ο λόγος που δεν υπάρχει τίποτα οργανωμένο στην περιοχή. Σε πολύ μικρή απόσταση από τη θάλασσα υπάρχει χώρος για να αφήσεις το αυτοκίνητο σου.

Μείναμε στην παραλία μέχρι αργά το απόγευμα , ευχαριστηθήκαμε το νερό , κυρίως η Αναστασία, κι έπειτα με κατεύθυνση προς την Πύλο αρχίσαμε την αναζήτηση ασφαλούς μέρους για να διανυκτερεύσουμε.

Τελικά Πύλος

Στην Πύλο είχα ξαναπάει πριν 20 περίπου χρόνια. Μου είχε μείνει έντονα στο μυαλό σαν μια από τις ωραιότερες πόλεις της Ελλάδος. Αργά το βράδυ φτάσαμε και άρχισε το ψάξιμο. Μετά από  μια ώρα σε κάθε στενό, σε κάθε αμμουδιά, δεν βρήκαμε αυτό που θέλαμε. Ώσπου περνώντας ξανά από το λιμάνι είδαμε 3-4 αυτοκινούμενα ξένων τουριστών να την έχουν αράξει εκεί. Φόρα παρτίδα. Χύμα εντελώς. Γι’ αυτό αγαπάμε την Ελλάδα. Σε πια άλλη χώρα θα μπορούσε να γίνει αυτό. Σας το λέω εγώ. Σε καμία.

Κόσμος περνούσε συνεχώς αλλά είχε πάει σχεδόν 22:00. Η διαμονή μας εκεί ήταν μονόδρομος.  Παρκάραμε δίπλα σε μια οικογένεια Ιταλών, βγάλαμε την ψησταριά κι αρχίσαμε το μαγείρεμα. Είχαμε αγοράσει φασολάκια από μια λαϊκή που βρήκαμε τυχαία στο δρόμο μας. Φάγαμε, ήπιαμε το κρασάκι μας, πήγαμε μια βόλτα, άλουστοι από τη θάλασσα και τα αλάτια, για ένα παγωτό στην κεντρική πλατεία της Πύλου κι έπειτα στο κρεβατάκι μας για ύπνο.

Η βραδιά παρόλο τον πολύ κόσμο, ήταν ασφαλής και ήσυχη. Την επόμενη μέρα πάμε για νέες περιπέτειες. Ξεκινάει η ανακάλυψη της Μάνης.

Όλο το ταξίδι μας

Διαβάστε για το σκεπτικό του ταξιδιού μας

Διαβάστε για την 1η μέρα του ταξιδιού μας ” Αετομηλίτσα “

Διαβάστε για την 2η μέρα του ταξιδιού μας ” Πύρσόγιαννη”

Διαβάστε για την 3η μέρα του ταξιδιού μας ” Κόνιτσα, Πηγές Βελλάς, Κήποι “

Διαβάστε για την 4η μέρα του ταξιδιού μας ” Οδηγώντας στα Ζαγοροχώρια “

Διαβάστε για την 5η-6η-7η μέρα του ταξιδιού μας ” Βοβούσα-Το παραμυθένιο χωριό της Ηπείρου “

Διαβάστε για την 8η μέρα του ταξιδιού μας ” Στις μαρτυρικές Λιγκιάδες Ιωαννίνων “

Διαβάστε για την 9η μέρα του ταξιδιού μας ” Περιπλανώμενοι στην Ήπειρο “

Διαβάστε για την 10η μέρα του ταξιδιού μας ” Έτσι ξαφνικά “

Διαβάστε για την 11η-12η μέρα του ταξιδιού μας ” Καναλάκι – Αχέρωντας – Λούτσα “

Διαβάστε για την 13η μέρα του ταξιδιού μας ” Κορωνησία – Το ψαροχώρι που επιπλέει στο νερό “

Διαβάστε για την 14η-15η μέρα του ταξιδιού μας ” Είχαμε ανάγκη από μια Πάτρα “

Διαβάστε για την 16η-17η μέρα του ταξιδιού μας ” Η Ελαία και η καρέτα-καρέτα “

Διαβάστε για την 18 μέρα του ταξιδιού μας ” Καταρράκτες Νέδας, Ναός Επίκουρου, ποταμός Λούσιος “

Διαβάστε για την 19η μέρα του ταξιδιού μας ” Στεμνίτσα, Δημητσάνα, Βυτίνα και ύπνο σε μοναστήρι “

Διαβάστε για την 20η μέρα του ταξιδιού μας ” Καταρράκτες Πολυλιμνίου, Βοιδοκοιλιά, Πύλος “

Διαβάστε για την 21η μέρα του ταξιδιού μας “Από την Πύλο στην Καρδαμύλη με στάση στον Φοινικούντα “

Διαβάστε για την 22η μέρα του ταξιδιού μας ” Μπαίνουμε στη Μάνη “

Διαβάστε εδώ για την 23η μέρα του ταξιδιού μας ” Μάνη Μάνη tour “

Διαβάστε εδώ για την 24η μέρα του ταξιδιού μας ” Μαγευτική Ελαφόνησος “

Διαβάστε εδώ για την 25η μέρα του ταξιδιού μας ” Μονεμβασιά είσαι μια κούκλα “

Διαβάστε εδώ για την 26η μέρα του ταξιδιού μας ” Ζαρούχλα, Λίμνη Τσιβλού και λίγο Αθήνα “

Διαβάστε εδώ για την 27η μέρα του ταξιδιού μας ” Η μοναδική Παύλιανη “

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Would love your thoughts, please comment.x