Αρκαδία Μέρα 1η: Ξηροπήγαδο – Παράλιο Άστρος

Δυο χρόνια πριν είχαμε επισκεφτεί και πάλι την Πελοπόννησο. Είχαμε αφήσει όμως ανεξερεύνητο το ανατολικό της κομμάτι.  Στα μέσα Ιουλίου πήραμε την απόφαση να χρησιμοποιήσουμε τα εισιτήρια Κοινωνικού Τουρισμού. Ξεκινήσαμε από Θεσσαλονίκη χωρίς την αγαπημένη μας σκηνή οροφής αυτή τη φορά, με την Αναστασία και τον Βασίλη, πανέτοιμοι για νέες περιπέτειες. Η βάση μας για τα 5 βράδια της διαμονής μας, ήταν το Ξηροπήγαδο Αρκαδίας. Ένα χωριό που ομολογώ πως δε το είχα ξανακούσει !

Στις 5 αυτές μέρες στο Δήμο Κυνουρίας, γνωρίσαμε πολλά ορεινά χωριά και λιγότερα παραθαλάσσια. Θα προσπαθήσω να σου γνωρίσω όσα είδαμε, μέρα προς μέρα και ίσως να σε παρακινήσω αν βρεθείς προς τα εκεί, να πάρεις ιδέες για ημερήσιες οδικές εκδρομές.

Κόστος ταξιδιού – Ξηροπήγαδο

Ξηροπήγαδο 1

Φύγαμε από Θεσσαλονίκη στις 06:00 το πρωί. Διανύσαμε 600 περίπου χλμ σε 8 ώρες με τις στάσεις. Tο κόστος με πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο ανήλθε στα 87 ευρώ(34 διόδια και 54 πετρέλαιο για το πήγαινε). Φτάσαμε μεσημέρι στο ξενοδοχείο μας και περάσαμε τις πρώτες ώρες  στην παραλία. Ας γνωρίσουμε όμως λίγο καλύτερα το Ξηροπήγαδο:

Ανήκει στο Νομό Αρκαδίας . Ζουν μόνιμα σ’ αυτό περί των 350 κατοίκων. Βρίσκεται 20 χλμ νότια του Ναυπλίου και 10 χλμ βόρεια από το Άστρος. Είναι ένα γραφικό ψαροχώρι στις ακτές της Κυνουρίας και στις παρυφές του όρους Πάρνωνα. Η πεντακάθαρη βοτσαλωτή ακρογιαλιά από τη μια και η κατάφυτη πλαγιά από την άλλη, συνθέτουν ένα μαγευτικό τοπίο. Υπάρχει έντονη τουριστική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.

Τις μέρες που ήμασταν εμείς εκεί, λόγω του covid η κατάσταση ήταν χαλαρή. Το χωριό διαθέτει ξενοδοχεία, ξενώνες και ταβέρνες με καλό φαγητό.

Παράλιο Άστρος

To πρώτο βράδυ αποφασίσαμε να επισκεφτούμε το κοντινό και πολύ γραφικό Παράλιο Άστρος. Μόλις 10 χλμ από το Ξηροπήγαδο και 32 από το Ναύπλιο βρίσκεται ο πανέμορφος αυτός γραφικός οικισμός των 1100 μόνιμων κατοίκων. Μεγάλη παραλία με αμμουδιά, γραφικό λιμανάκι, μαγαζιά για όλα τα γούστα κι ένα μεσαιωνικό κάστρο να δεσπόζει στην κορυφή του πλαϊνού λόφου.

Διαμονή στο καλύτερο ξενοδοχείο

Hotel Sunset : Το καλύτερο ξενοδοχείο της περιοχής με τους πιο ζεστούς ανθρώπους που θα μπορούσαμε να συναντήσουμε. Τα δωμάτια καθαρά και ευρύχωρα, ησυχία, κυριολεκτικά δίπλα στη θάλασσα με πολύ ωραίο πρωινό. Τι άλλο να ζητήσει κανείς; Ειδική μνεία θα κάνω στην κ. Ασημίνα, την οικοδέσποινα του Sunset. Άψογη σε όλα της. Σας ευχαριστούμε πολύ για όλα

Διαβάστε για τη 2η μέρα του ταξιδιού μας “Τour 160χλμ στην ορεινή Αρκαδία

Διαβάστε για την 3η μέρα του ταξιδιού μας ”Λιμποβίσι – Χρυσοβίτσι – Βέρβενα”

Διαβάστε για την 4η μέρα του ταξιδιού μας “Λεωνίδιο – Μονή Ελώνας – Κοσμάς”

4 5 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Would love your thoughts, please comment.x