Αρκαδία Μέρα 3η: Λιμποβίσι – Χρυσοβίτσι – Βέρβενα

Τρίτη μέρα στο Ξηροπήγαδο Αρκαδίας και αφού παίρνουμε το πρωινό μας, ξεκινάμε για το χωριό του Κολοκοτρώνη, το Λιμποβίσι.

Λιμποβίσι

Το Λιμποβίσι είναι ένα μικρό χωριό της Αρκαδίας το οποίο απέχει περίπου 30 χιλιόμετρα από την Τρίπολη και 78 από τη βάση μας το Ξηροπήγαδο. Oδηγήσαμε 1:30 ώρα περίπου, περάσαμε μέσα από Τρίπολη και νωρίς το μεσημέρι φτάσαμε και παρκάραμε στην πλατεία του χωριού.

Το χωριό να διευκρινήσω πως πλέον είναι έρημο. Από εκεί καταγόταν ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, αλλά και ολόκληρη η οικογένεια του η οποία ζούσε στην περιοχή για δώδεκα γενιές.

Αυτό που μπορείς να συναντήσεις αν το επισκεφθείς είναι : Tην εκκλησία του Αγίου Ιωάννη, ένα κτίριο – μουσείο που λειτουργεί ως αντίγραφο του σπιτιού του Γέρου του Μωριά και λίγο πιο πάνω ένα γραφικό πέτρινο καφενείο.

tip: υπάρχουν συγκεκριμένες μέρες και ώρες λειτουργίας του καφενείου και του μουσείου που μπορείς να τις δεις στη σελίδα του

Το Λιμποβίσι το επισκεφτήκαμε ξανά το καλοκαίρι του 2019, στο μεγάλο οδικό tour που είχαμε κάνει τότε. Διάβασε περισσότερα εδώ

Χρυσοβίτσι

Το Χρυσοβίτσι βρίσκεται μόλις 10 λεπτά από το Λιμποβίσι και 21 χλμ νοτιοδυτικά της Τρίπολης. Έχει ανακηρυχθεί ως παραδοσιακός οικισμός, ενώ θεωρείται και ένα από τα πιο ιστορικά χωριά της Αρκαδίας, καθώς υπήρξε κέντρο δράσης των επαναστατών του 1821.

Ένα χωριό- έκπληξη φωλιασμένο μέσα σε ένα υπέροχο αλπικό τοπίο στην καρδιά του Μαινάλου. Χτισμένο σε υψόμετρο 1.073 μέτρων σε μια καταπράσινη ελατοσκέπαστη πλαγιά του Μαινάλου, αποτελεί έναν από τους πιο ορεινούς προορισμούς ολόκληρης της Πελοποννήσου.

Τα 9 χιλιόμετρα που χρειάστηκε να διανύσουμε από το ένα χωριό στο άλλο είναι από τις ομορφότερες οδικές διαδρομές στην Ελλάδα

η μαγεία της φύσης

Το Στέκι του Μωριά

Μια από τις ωραιότερες ταβέρνες που έχουμε επισκεφθεί. Μείναμε πολύ ευχαριστημένοι !!! Όλα ήταν πεντανόστιμα και ντόπια . Το κατσικάκι με τον πουρέ γλυκοπατάτας εξαιρετικό αλλά αυτό που πραγματικά ήταν άριστο, το τραχανότο!!! Ευγενικό προσωπικό. Επίσης πεντακάθαρη και η τουαλέτα τους. Μπράβο σας κρατήστε αυτή την ποιότητα!!

Επισκεφτείτε τη σελίδα του μαγαζιού για περισσότερες λεπτομέρειες

Βέρβενα

Στα Βέρβενα βρεθήκαμε εντελώς τυχαία. Φεύγοντας από Χρυσοβίτσι θέλαμε να πάμε στα Κάτω Βέρβενα για μπάνιο. Δε ξέραμε όμως πως υπάρχουν και Βέρβενα “σκέτο”! Τελικά το λάθος αυτό μας οδήγησε σ’ ένα γραφικό χωριό έκπληξη, το οποίο αν και σχετικά απομακρυσμένο, έσφυζε από ζωή.

Τα Βέρβενα είναι από τα πιο ορεινά χωριά της Πελοποννήσου και έχει στα πόδια του τον κάμπο της Τρίπολης. Κατοικείται κατά κύριο λόγο το καλοκαίρι. Απέχει 40 χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα της Αρκαδίας και ξεχωρίζει για τα πετρόχτιστα και μαρμαρόχτιστα σπίτια του. Επιβλητική είναι η Εκκλησία της Παναγίας που έχει κατασκευαστεί από Τηνιακούς μαστόρους.

Όταν άρχισε να σουρουπώνει και μετά από μια πολύ ωραία βόλτα στο χωριό, ξεκινήσαμε για Ξηροπήγαδο. Μια ακόμη πολύ γεμάτη μέρα είχε τελειώσει.

Διαβάστε για την 1η μέρα του ταξιδιού μας “Ξηροπήγαδο – Παράλιο Άστρος”

Διαβάστε για τη 2η μέρα του ταξιδιού μας “Τour 160χλμ στην ορεινή Αρκαδία

Διαβάστε για την 4η-5η μέρα του ταξιδιού μας ” Λεωνίδιο – Μονή Ελώνας – Κοσμάς”

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Would love your thoughts, please comment.x