Μέρα 1η: Μπάνιο στον Εύξεινο Πόντο (τσεκ)

Mια Παρασκευή του Ιουλίου ξημέρωσε. 06:00 το πρωί και όλα είναι έτοιμα. Το αυτοκίνητο το έχουμε φορτώσει από την Πέμπτη. Λίγα πράγματα, τα πιο σημαντικά, όπως μας έχουν διδάξει τα 2 προηγούμενα road trip με τη σκηνή οροφής. Τα παιδιά ανυπομονούν για το ταξίδι κι έτσι ξυπνούν εύκολα. Επιβίβαση, τελευταίο τσεκ της λίστας με τα απαραίτητα, αναχώρηση.

μπρίκι-ελληνικός καφές > drone-ψησταριά

Η διαδρομή – Ίντερνετ – Συνάλλαγμα

Την 1η μέρα είχαμε να διανύσουμε περίπου 650 χιλιόμετρα. Με τις στάσεις και την αναμονή στα σύνορα υπολογίζαμε γύρω στις 9 ώρες ταξίδι! Η διαδρομή μέχρι τους Κήπους κύλησε εξαιρετικά. Λίγο αργά λόγω της σκηνής οροφής (ανώτερη ταχύτητα 110 km/h) αλλά ήρεμα και κάτω από πολύ ωραίες καιρικές συνθήκες. Η αναμονή μας στο συνοριακό πέρασμα διήρκεσε περίπου 1.5 ώρα.

Έπειτα συνεχίσαμε με τη βοήθεια του Google Maps και λίγο πριν την Κωνσταντινούπολη κατευθυνθήκαμε βόρεια. Φανταστικοί δρόμοι, μέχρι και 5 λωρίδες προς κάθε κατεύθυνση, στάσεις διοδίων εναλλάξ, στην μια παίρνεις κάρτα και στην επόμενη πληρώνεις. Οι τιμές  τίμιες γι’ αυτούς τους αυτοκινητόδρομους.

Όσον αφορά το ίντερνετ και το συνάλλαγμα. Με το που μπήκαμε Τουρκία, στην αριστερή πλευρά συναντήσαμε το Duty Free. Αγοράσαμε 1 τούρκικη κάρτα sim(κάναμε hotspot), με 25GB, ισχύ για 1 μήνα και κόστος 550 λίρες δηλαδή 30€.

Σωστή κίνηση επίσης ήταν να κάνουμε συνάλλαγμα ένα ποσό των 100€. Μας χρειάστηκε για τα διόδια και για μικροαγορές στις σύντομες στάσεις. Η ισοτιμία ήταν 1€=18₺. Αγοράσαμε με 1 προς 16.8,  πολύ κοντά στις τιμές των ανταλλακτηρίων των μεγάλων πόλεων.

Η γέφυρα Yavuz Sultan Selim Koprusu

Πηγαίνοντας στον προορισμό μας, περάσαμε από μια εκπληκτική κρεμαστή γέφυρα από τις μεγαλύτερες του κόσμου. Χτισμένη το 2016, ενώνει την Ευρώπη με την Ασία, πάνω από τον Βόσπορο και με θέα στη Μαύρη Θάλασσα. Περιλαμβάνει 4 λωρίδες κυκλοφορίας προς κάθε κατεύθυνση και γραμμές τρένων!!!

Η εντυπωσιακή γέφυρα Yavuz Sultan Selim Coprusu

Ένα κάμπινγκ βόρεια της Κωνσταντινούπολης

Ο Μιχάλης, ακόλουθος του greekfamilytravel στα social, μας είχε προτείνει ένα κάμπινγκ βόρεια της Κωνσταντινούπολης. Το όνομα του, Bella Camp. Το βρήκαμε εύκολα. Φτάσαμε στις 16:00 το απόγευμα και πληρώσαμε για ένα βράδυ, 4 άτομα + αυτοκίνητο 16€. Ο χώρος μεγάλος και καθαρός. Ίσως να ήμασταν οι μόνοι εκτός Τουρκίας…

Μπάνιο στον Εύξεινο Πόντο (✅ τσεκ)

Αφού σβήσαμε τη λιγούρα μας στο εστιατόριο του camping, κατεβήκαμε στην παραλία. Πέντε λεπτά περπάτημα, με αρκετά σκουπίδια(η μάστιγα του αιώνα μας) αριστερά και δεξιά αλλά….. το θέαμα μας αποζημίωσε. Μια από τις ωραιότερες παραλίες με άμμο που έχουμε δει. Αρκετό κόσμο και πολλά παιδιά. Οι πιο θρησκευόμενες μουσουλμάνες κολυμπούσαν ντυμένες με τα ρούχα και την μπούρκα!

Διαβάστε για το σκεπτικό του ταξιδιού μας

Η αμμουδιά φανταστική αλλά τα νερά καμία σχέση με τα δικά μας. Γύρω στις 19:00 τα δυο νεαρά παιδιά που επόπτευαν την παραλία, οι ναυαγοσώστες, ανακοινώνουν από τον τηλεβόα πως το ωράριο τους τελείωσε. Όποιος παραμείνει στην παραλία θα το κάνει με δική του ευθύνη !! Κι αυτό γιατί όσο νυχτώνει τα κύματα αγριεύουν και έχουν γίνει αρκετοί πνιγμοί στην περιοχή!

Τα παιδιά παίξανε, τρέξανε, κολυμπήσανε (έβαλαν το τσεκ, εμείς όχι χαχα). Εμείς ξαποστάσαμε στην άμμο, βγάζοντας φωτογραφίες και καμαρώνοντας την Αναστασία και τον Βασίλη να περνάνε όμορφα μετά από τόσες ώρες στο αυτοκίνητο.Μαζί με τους ναυαγοσώστες φύγαμε κι εμείς

Ώρα για ξεκούραση

Λίγο πριν νυχτώσει επιστρέψαμε στη σκηνή μας. Καθότι Παρασκευή βράδυ, το camping άρχισε να γεμίζει. Μια οικογένεια Τούρκων που είχαν στημένο δίπλα μας ένα mini bus πειραγμένο σε στιλ τροχοκινούμενο, μας κέρασε τσάι και μας ρώτησε για το ταξίδι μας. Όλοι ήταν πολύ φιλικοί μαζί μας. Ξαπλώσαμε νωρίς για ύπνο. Την επομένη θα ταξιδεύαμε για την Σαφράμπολη, μια μικρή πόλη με μεγάλη ιστορία.

Αν θέλετε να ταξιδέψετε μαζί μας λίγο παραπάνω, δείτε τα stories του ταξιδιού στο Instagram

4.8 12 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Would love your thoughts, please comment.x