Mέρα 7η: Στο χαλαρό Κουτάισι

Δεύτερο υπέροχο βράδυ στο κάμπινγκ έξω από το Μπατούμι. Ξυπνάμε και φτιάχνουμε ελληνικό καφέ. Τα παιδιά κοιμούνται. Όλοι κοιμούνται. Η ηρεμία της στιγμής μας διώχνει την κούραση.

Σε λίγο κατεβαίνει από τη σκηνή η Αναστασία, Έπειτα ο Βασίλης. Πλενόμαστε, ετοιμαζόμαστε, κλείνουμε τη σκηνή και πάμε να πάρουμε πρωινό πριν ξεκινήσουμε.

Σήμερα θα επισκεφτούμε το Κουτάισι. Mια διαδρομή 140χλμ που το google maps μας το βγάζει σε 2 ώρες περίπου. Ακούσαμε ένα Γεωργιανό φίλο που ζει στην Ελλάδα και πήραμε τη διαδρομή από Ozurgeti. Αν και ο δρόμος σε ορισμένα σημεία ήταν κακός, η διαδρομή ήταν από τις πιο όμορφες που οδηγήσαμε στη Γεωργία.

Μια γνωριμία με το Κουτάισι

To Κουτάισι κατοικείται από 150.000 ανθρώπους, βρίσκεται 220 χλμ δυτικά από την Τυφλίδα και μετά την πρωτεύουσα και το Mπατούμι είναι η τρίτη δημοφιλέστερη πόλη της Γεωργίας. Τη διασχίζει ο ποταμός Ριόνι και σε μια γέφυρα του, υπάρχει το άγαλμα του παιδιού της πιο κάτω φωτογραφίας. Επίσης το Κουτάισι θεωρείται  μια από τις πιο παλιές κατοικήσιμες πόλεις του κόσμου.

H γνωριμία μας ήταν σύντομη. Φτάσαμε εκεί νωρίς το μεσημέρι και μέχρι να βρούμε δωμάτιο είχε πάει ήδη 15:00. Aφήσαμε τα πράγματα και βγήκαμε μια βόλτα στην πόλη με τα πόδια.

Περπατήσαμε αρκετή ώρα μέσα στην πόλη χωρίς να μας εντυπωσιάσει ιδιαίτερα. Ελάχιστοι τουρίστες όπως και αυτοκίνητα, έμοιαζε η πόλη αυτή να κινείται σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς. Ξεκινήσαμε να πάμε με τα πόδια στην εκκλησία Bagrati, στο ύψωμα ενός κοντινού λόφου αλλά συναντήσαμε μια παιδική χαρά και τα σχέδια μας άλλαξαν. Δε μπορούσαμε να πούμε όχι στα παιδιά!

Έπειτα συνεχίσαμε σε κάποια ακόμη κεντρικά σημεία της πόλης όπως η πλατεία του David Agmashenebeli. Αρχίσαμε να πεινάμε και πριν επιστρέψουμε στο δωμάτιο βρήκαμε ένα εστιατόριο με καλές κριτικές. Φάγαμε καλά και αρκετά οικονομικά.

Η Γεωργιανή κουζίνα συνεχίζει να επαληθεύει τα όσα θετικά είχαμε ακούσει γι’ αυτήν

Επιστροφή στο δωμάτιο και χαλάρωση με θέα τον ποταμό Ριόνι παρέα μ’ ένα ποτήρι κρασί και μια υπέροχη θέα. Επόμενος προορισμός το Γκόρι(γενέτειρα του Στάλιν), ο αρχαιολογικός χώρος Ουπλιστσίχε και η κωμόπολη Μιτσκέτα.

5 3 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Would love your thoughts, please comment.x