Μέρα 5η: Mπαίνουμε Γεωργία!!!!!!

Το ξημέρωμα της 5ης μέρα του ταξιδιού μας βρίσκει στη Ριζούντα, την τελευταία μεγάλη πόλη της Τουρκίας πριν την είσοδο μας στη Γεωργία.

Μετά από μια πολύ δύσκολη μέρα και μια διανυκτέρευση σ’ ένα “τραγικό” ξενοδοχείο το δωμάτιο του οποίου κλείσαμε στις 22:30 το βράδυ, ξυπνάμε με πολύ καλή διάθεση. Είμαστε μόλις 2 ώρες από τα σύνορα και o ενθουσιασμός μας είναι μεγάλος.

H διαδρομή

ήδη η Ελλάδα έχει χαθεί από τον χάρτη…

Μια γρήγορη βόλτα στο Ρίζε. Φασολάκια και μπαρμπουνοφάσουλα!!!
Rize ή Ριζούντα: Φασολάκια και χάντρες!!!

Κάνουμε μια γρήγορη βόλτα με το αυτοκίνητο, αγοράζουμε πρωινό για τo δρόμο και ξεκινάμε. Η διαδρομή εξαιρετική. Ωραίος αυτοκινητόδρομος, στα αριστερά η θάλασσα, διασχίζουμε κάποιες μικρές πόλεις.

30 χιλιόμετρα πριν τα σύνορα βλέπουμε τα πρώτα φορτηγά σταθμευμένα στην άκρη. Άπειρα φορτηγά. Ουρές ατελείωτες με τους οδηγούς να περιμένουν ακόμη και εβδομάδες για να μπουν στη γειτονική Γεωργία.

Μπαίνουμε Γεωργία !!

Στη Γεωργία είναι υποχρεωτικό να κάνεις ασφάλεια για το αυτοκίνητο. Υπάρχουν πολλά γκισέ στο χώρο των συνόρων γι αυτή την δουλειά. Εμείς επιλέξαμε ένα στην τύχη καθώς οι τιμές έπειτα διαπιστώσαμε πως είναι ίδιες. Για 15 μέρες πληρώσαμε 45 Λάρι δηλαδή 15€. Αγοράσαμε και κάρτα sim για το κινητό μας με απεριόριστο ίντερνετ, 30 Λάρι για 15 μέρες δηλαδή 10€.

Oι πρώτες εικόνες από τη Γεωργία είναι όμορφες. Σε 15 χλμ μπαίνουμε στη πρώτη μεγάλη πόλη, το Μπατούμι. Βλέπουμε σημαντικές αντιθέσεις.  Μια συνεχώς αναπτυσσόμενη και πολύ τουριστική πόλη η μια όψη. Παλιά κτίρια, ψηλές πολυκατοικίες και φτωχές γειτονιές που έχουν απομείνει από το έντονο παρελθόν της είναι η άλλη όψη.

Κεντρικός δρόμος στο Μπατούμι
Ένα σούρεαλ ανάποδο εστιατόριο

Αφού διασχίσαμε το Μπατούμι των 150 χιλ. κατοίκων, σε 20 λεπτά φτάσαμε στο μέρος που θα διανυκτερεύαμε. Το όνομα αυτού sea camping. Δίπλα στη θάλασσα, χωρίς πολύ κόσμο, αρκετά καθαρό, φιλικοί ιδιοκτήτες με μοναδική παραφωνία τις τουαλέτες.  Λόγω έλλειψης συστήματος αποχέτευσης στην περιοχή, μια μεγάλη τρύπα στη γη ήταν η λύση στο πρόβλημα.

Πληρώσαμε για το αυτοκίνητο 7€ τη βραδιά και από κει και πέρα ότι δώσαμε για φαγητό και ποτά. Μείναμε 2 μέρες γιατί είχαμε ανάγκη να ξεκουραστούμε κι εμείς αλλά και το αυτοκίνητο.

Περάσαμε το υπόλοιπο της ημέρας ήρεμα και ξεκούραστα. Τα παιδιά έκαναν το μπάνιο τους στη Μαύρη Θάλασσα χαζεύοντας ένα φανταστικό ηλιοβασίλεμα. Το ιστορικό Μπατούμι ακριβώς απέναντι μας, λίγα χιλιόμετρα μακριά.

Ένα αναζωογονητικό μπάνιο και φαγητό με τη συνοδεία αλκοόλ. 5 μέρες χωρίς έστω ένα ποτήρι κρασί ήταν ζόρι(ως γνωστό στις μουσουλμανικές χώρες απαγορεύεται η χρήση αλκοόλ). Όχι τόσο όσο ή έλλειψη ενός φρέντο εσπρέσο αλλά όταν η πρώτη γουλιά κόκκινου ξηρού διαπέρασε το φάρυγγα μας, αισθανθήκαμε ιδιαίτερη απελευθέρωση!

Ανοίξαμε τη σκηνούλα μας και πέσαμε ξεροί για ύπνο. Την επόμενη θα ήμασταν πιο χαλαροί. Θα γνωρίζαμε το Μπατούμι  για το οποίο τόσα είχαμε ακούσει.

Αν θέλετε να ταξιδέψετε μαζί μας λίγο παραπάνω,  δείτε τα stories του ταξιδιού στο Instagram

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Would love your thoughts, please comment.x